onsdag 10. oktober 2007

Ett skritt nærmere finalen!


Å scrappe er alltid stor kos for min del, men denne rundens all-in oppgave på minneriket var ordentlig kos spør du meg! Jeg elsker klin (klining er også litt trivelig da...), farger og klæsj, og kunne nesten ikke vente med å få gå igang på denne! Likevell var det overveldende å se hvor mange stemmer jeg klarte å hanke inn denne gang, og jeg er ikke lite stolt over å ligge hakk i hæl med ania på den totale poengsummen!!
Tusen hjertelig takk alle!!!
Så var det oppgave 4 da som jeg også gleder meg til å gå igang med! Sitter også med 3 LO`er til scraphaugen som krever en siste finpuss før de er ferdig...og ikke minst skal gangen pusses opp (på natterstid i og med at en har verdens beste lille hjelper i hus -Casper...) og ting skal gå rundt sånn ellers i tillegg til jobb. Blæææhh...
Er iallefall fonøyd med å ha fått kjøpt ny sofagruppe, salongbord, lampebord og tepper!!! (Braaa Carrin)
Jaja, nå skal jeg avslutte her, og komme meg i seng!
Senga roper!!

1 kommentar:

Mona sa...

Gratulere med både all-in stemman og nyinnkjøpte møbla!
Heilt utrulig at du kjøpte ny sofa, bare for at eg skal ha nåkka å sette i når eg kommer på besøk!
Glede meg tel å se designer-bidragan dine!
Ha en fin kveill! :o) -Klem

 

blogger templates | Make Money Online