mandag 19. mai 2008

Mye rart som skjer rundt meg for tida...

Kun en ørliten snik titt denne gang!! Det betyr ikke at jeg har ligget på latsida når det gjelder scrapping! det kommer bare etterhvert!!



Som sagt; mye som skjer rundt meg for tida! Og kun positive ting itillegg?! Kan dere begripe det? For det første -jeg fikk meg endelig lærerjobb fra høsten! Men nå har jeg da jammen masa en umasse så det skulle vel egentlig bare mangle! Er veldig spent på mi neste tlf regning for å si det sånn...


Det andre positive som har skjedd er vel igrunnen hemmelig litt til! Store forandringer iallefall. Noe må en gi slipp på for at dette nye skal kunne tre i kraft! Gleder meg enormt!!!


Så fikk jeg en RAK i posten idag av snille snille elisabeth -MASSE lekkert sier jeg bare! Tusen takk! En kjempehyggelig overraskelse etter endt arbeidsdag!!

Og det å bli spurt om å være med på gudinnelaget på minneriket var en stor ære!! Snakk om herlig jobb da folkens! Plukke ut en skatt fra galleriet for hver uka som går! Snadder!




Nok en liten snik...
Ha en ellers fortreffelig mandag da!!
Nå skal jeg ut å nyte siste rest av kveldssola!

6 kommentarer:

Camilla G sa...

Gratulerer så mye med jobb, gudinneplass og alt det andre (hemmelige) blir ikke rent lite nyskjerrig, men regner emd at det kommer etter hvert- og ønsker deg lykke til & en virkelig flott uke!!

Monica sa...

Gratulerer med fast jobb og som Gudinne og ikke minst det hemmelige (som jeg er sååå spent på). Ha en super uke, ta vare på deg selv. Stor klem

Ania sa...

Digge snikkikk og så bra med jobb!! Spennende å se hva for noe mer som skjer med deg da :D

Store og små sa...

Åh, spennende sneakpeak altså..
Også lurer jeg fælt på hvor du har fått jobb??

Og en siste ting da; ta en titt i bloggen min!

Hilde

HegeHB sa...

Så mye spennende. Gratulerer!!
Men du gjør meg veldig nyskjerrig da!! Fortell fortell *hihi*
Vi burde vel seriøst gjøre noe for å få til et treff snart, eller??

Lene - nabon sa...

Så bra at du har det bra!!!

Blir jo litt nysgjerrig da men...

Digger bloggen din!!!
Masse kuuult!

 

blogger templates | Make Money Online