lørdag 23. august 2008

Unødvendig = biiiip...

Aller først en ørliten sniktitt!! Resten kommer vel forhåpentligvis etterhvert!
Dagen idag har vært fin den! 2 OL gull og X antall gledestårer her ja! Guri så gøy.. Jeg har ikke fulgt med på OL i det hele tatt før idag, og nå er det nesten en smule trist at det bare er timer igjen til det hele er over?! Ellers har jeg og Casper hatt en hjemme alene dag siden Inge er på jobb -dobbelt...ugh! Og det har vært kos det.. Hør bare her...knis!

Casper: Mamma (litt trist i stemmen) æ kasta klistremerke ut rom vinduet mett....
Jeg: Kasta du det ut???
Casper: Ja!
Jeg: DET va no unødvendig...
Casper: IKKJE sei unødvendig, det e stygt å sei det!!!
Jeg: E det det? Veit du ka det betyr?
Casper: Ja, det betyr helvete!

...jah, jeg vet at jeg igrunn helst ikke skulle ledd her, men jeg klarte bare ikke la vær. Han har aldri tatt det ordet i sin munn før, så det kom som et ørlite komisk sjokk på meg!
Så etter en lang samtale om hva en sier og hva en ikke sier høyt, fortsatte vi vår ellers så hyggelige hjemme alene dag.
Nå skal vi straks igang med vaffel steking!

Denne er jo litt søt den også...

Ha ei fortsatt fin helg!

5 kommentarer:

Store og små sa...

Unødvendig altså! Nå lo jeg høyt her igjen, men det gjør jeg ofte av din blogg!

Her i huset fikk jeg idag høre fra minstejenta som fyller 2 år på mandag:

"Jessu fader, mamma"...

HegeAL sa...

hihi, så morsomt. Jeg er en sniker i bloggen din så jeg fant ut jeg skulle legge igjen et spor i fra meg denne gangen! Unger har en helt utrolig tankegang..har fått meg mang en latter i løpet av årene ja *lol*
Digger scrappe stilen din.

-Klem-

Heidi sa...

Ha ha ha ordet unødvendig vil aldri bli det samme igjen. Herlig!!

Ha en flott søndag!

Heidi

Ania sa...

Haha *fnis*:D

_Kine sa...

Haha! Han sier mye rart =)

 

blogger templates | Make Money Online