fredag 21. november 2008

Move it or lose it sister!!

Casper har en merkelig smak når det kommer til musikk og film.. Dum og Dummere har alltid vært en solaklar favoritt og jeg har ikke tall på hvor mange gang vi har sett den. Tittelen til denne LO`en er iallefall kommet fra denne filmen, og jeg syntes bare den passa så godt til bildet her. Glemmer aldri den selvsikre gangen nedover mot Sabeltann forestillinga -INGENTING skulle hindre han nå! LO`en er laga til november galleriet hos Papir i Hjertet.

I forhold til musikk smaken er Leonard Cohen (?) det kuleste som finnes...forstå det den som kan. Jeg tipper det er den mørke stemmen -spøkelses stemmen som han sier...jaja!

Idag har jeg fri!!!! Hurra!!!
Skolene er stengt og jeg er fri og frank. Får besøk av Stina utpå dagen. Ho er gravid og har allerede bestilt noe å bite i *hehe*
Så i anledning skolefri og ei overhode lite gjennomtenk ironisk handling glimter jeg til med skoleboller...jepp!
Så skal jeg en kjapt besøk inn til byen aller først å få handla noen julegaver...blææææh!
Sentrum- kjøpesenter- hysteriske julegavehandlende kvinnfolk -alt for trange korridorer.

Jeg sa jeg blei kjapp hæ?

Ønsker alle en fortsatt fin fredag og ei riktig god helg!

3 kommentarer:

Store og små sa...

Åh, den er så kul. Du er rå med farger altså, skulle gjerne hatt et kurs hos deg...

Nyter fridagen jeg også, kjærkomment avbrekk i november altså. Amfi styrer jeg unna når det nærmer seg helg, særlig på denne tiden av året.

Store og små sa...

Takk for lang og koselig kommentar. Vi får lage til noe på nyåret kanskje, med litt kursing og sånt...;)

Måtte bare innom for å fortelle at ifjor besto våre julegaver av 19 bøker (bestilt på nett hos Norli.no) og 21 flasker rødvin. :D
Som jeg sa, det er jo noe alle har bruk for!

Ang. Månetoppen så kjørte jeg en ekstra runde fra barnehagen slik at Jørgen sovna og sov en halvtime før vi dro, ellers hadde det ikke gått hos oss heller.

Maren sa...

Skikkelig kul LO :). Må bare få si at jeg digger stilen din !! Har lagt en award til deg i bloggen min, tusen takk for fantastisk inspirasjon :)

 

blogger templates | Make Money Online