tirsdag 24. februar 2009

PIH LO`er og ei røykelampe som ikke funka....☺

Av og til er jeg lat! Såpass lat at jeg ikke orker å begynne å bla meg gjennom thickers bunken for å finne passende bokstaver.. En tager hvad man NÅR -råder ofte på scrappepulten min. Så derav disse heimsnekra bokstavene i tittelen.


....såpass lat at en ikke engang orker å vente til tittelen er tørka før en tar bilde!

....her derimot har jeg brukt både thickers og rubons. På høgget kan du si! ☻
For nærmere beskrivelse av materialliste;
Papir i hjertet.

Det snyr igjen!
Pokker altså..egentlig burde jeg vært ute å måkka i dette øyeblikk, men fant det isteden uhyre viktig å blogge akkurat nå! Oppgave 5 i Mesterscrappen er også no jeg burde begynt på for lengst, men....her sitter jeg da! Ikveld derimot, mens disse fruene som jeg overhodet ikke klarer å ofre ett blikk på går, er det mulighet for oppbrett av armer her!
Ellers er jeg trøtt idag. Har styrt no voldsom med en drøm inatt -type tåpelig...hihi. Inge røyker. Og det har vel hendt at han har benyttet anledninga til noen små trekk INNE som jeg selvfølgelig har oppdaga kjapt -da en ikke røyker oppfatter denne type lukt som ILLE -flere dager i etterkant! Iallefall; inatt hadde han kjøpt denne lampe som han påstod gikk helt greit å røyke under....røyken skulle vistnok bli sugd inn i ledningen og omgjort til strøm (....?) så jo mer en røkte jo bedre lys blei det i lampa. Så han satt der, i en heftig røyksky mens jeg argumenterte VILLT om at dette ikke gikk an?!

Så til dere gründere som evt kanskje har sett det likt å lese hele innlegget mitt her; Ikke prøv dere!!!! Det funka ikke.

NÅH -er det ut å måkke....

5 kommentarer:

Store og små sa...

Hahaha! Ler godt av Inge som storrøyker for å vise at lampa faktisk funker!

Får hive deg rundt med oppgave 5 etter damene da, mens vi andre fornuftige siger godt nedi sofaen med fruktskåla (jepp, skjerpings her nå... ) og ser på de etterlengta fruene.

Lekre LO'er som alltid, digger det du lager.

Ellen* sa...

Hahaha - nå måtte jeg le altså! Artig!:o)
Men du - hva laga du egentlig de bokstaven med, på den øverste layouten?

Carrin sa...

De hvite bokstavene er skrevet med Snowriter og de grønne med Liquid Pearls ;)

Hilde sa...

Ser han Inge førr meg :p
Haha!!!:))

Salte sa...

Du må lage egne bokstaver oftere! Det er så sinnsykt rått!!!

 

blogger templates | Make Money Online