onsdag 24. juni 2009

lover på tro og ære....

Laga denne LO`en til juni galleriet hos PIH.

Bildet er med viten og vilje printa ut i liiiiiten størrelse...får være måte på hvor lenge en skal bli minna om denne heller så uheldige hendelsen en sen sommerkveld da Casper satt i badekaret -som han da ofte gjør om kveldene.
MEN hvor han plutselig fikk denne lyse ideen om å ...ja -barbere seg litt!
Kuttet i leppa er rimelig uskydig igrunn, men noen få dråper blod i badekar ser kroteskt ut faktisk!! Jeg blei vettskremt.
Og Casper som fra før av hadde situasjonen under kontroll beli selvfølgelig vettskremt av sin hysteriske mamma....*dåner*

Så ja, jeg lover på tro å ære å gjemme barberhøvvelen nå heretter.

Første uka av ferien min er godt igang!
I neste uke blir det rørlegger og elektriker besøk her i hus. Lite tid til å slappe av da.
Ref. til en litt tidligere post....
Bare og brette opp armene.
Tid for husfiks!


6 kommentarer:

Torill sa...

Huff da....
Hørtes ille ut! Lurt å gjemme skumle ting, ja:0)
Nydelig LO uansett! Digger fargene dine:0)

Aquarell sa...

Å, au da, det hørtes vondt ut...
Ja vi voksne bør kanskje bli flinkere til å gjemme ting og tang utenfor rekkevidde for små nysgjerrige fingre...:D
Flott LO!

Lula sa...

Au...Jeg husket da du fortalte om den hendelsen ja. huff. Men jeg hadde reagert likt som deg, og ludvik hadde hyyylt...pga meg *dåner* Diggbar lo, med pakkevis av flotte detaljer;)

Nå er det en uke til ferie her i gården også...gleder meg, selv om dagene her er varme og jeg er ute hele tiden på jobb:)

Anonym sa...

Au, au! Ikke så kult akkurat! Men en flott LO ble det av hendelsen!

HegeAL sa...

duu...alltid kjekt med smør på kaka...likeså majones og dressing. Ikke alle steder man er så heldige å får det...*lol* Tror til og med de kan ha det i Tyrkia assa *fnis*
Og jeg har en høne (eller var det hane) å plukke med deg...snakkes i natt???
Hvor i huleste er du hen a? Jeg drar på ferie i morgen. Kos deg masse med besøk av div håndverkere...du kanjo være heldig å få noe å hvile øynene på ;-)
_klem- snakkes om ei uke ;-)

Catrine sa...

Huff og huff, minner meg om en hendelse her og, så barberhøvler ligger aldri å slenge her nei... Her skjedde det dog ikke i badekaret, men blod ble det nå likevel og ikke minst en mamma med verdens sorteste samvittighet.
Flott LO du har laget! :)

 

blogger templates | Make Money Online