onsdag 25. november 2009

Vinneren er trukket!

Da var samtlige små lapper brettet og putta i baljen ;)
En ivrig medhjelper stod for både bretting og trekking.
Jeg innsåg vel etter ca 30 nedkrevne navn at jeg muligens burde gått for random.org her ja...

Aldri i verden hadde jeg forventa slik en respons rundt kalenderen min.
Jeg er både rørt og svært takknemlig over så enormt mange fine tilbakemelinger.
Jeg setter umåtelig pris på samtlige av mine lesere, og håper kalenderen her blir godt mottatt.

Casper trakk en lapp, bretta den ut og sa:
"Hmmmmm...her er det en bokstav du ikke har lært meg før!!! Det er en Grethe sin bokstav med pappa sin bokstav inni...?"



Aquarell, gratulerer så masse!
Jeg trenger adressa di så snart som mulig. Pakken sendes ikveld ;)
Mail meg på casowil@yahoo.no.

14 kommentarer:

Maria Therese sa...

gratulerer

Heidi sa...

Gratulerer Aquarell!!!! Kos deg masse!!!

Brit Sviggum sa...

Gratulerer så mye :)

Gunn-Elin sa...

Åååååå... Gratulerer! Tror vi er mange er litt sjalu nå ;p

Anonym sa...

gratulerer så masse masse masse! nå får du nok en god ventetid fram til jul med denne kalenderen!

Aquarell sa...

E det muli!!!!!:D
Så morsomt, tusen, tusen takk!!!!!

Hege sa...

Gratulerer Aquarell:) Hvis du har tid og mulighet hadde det vært gøy hvis du la ut bilde om hva du har fått etterhvert som dagene går!

Store og små sa...

Grattis Aquarell! Så kult!

Og ærlig talt Carrin, nå får du se å lære ungen de viktige bokstavene. Som Q.

Hva skjer'a?

Aquarell sa...

Skal prøve å få tatt bilder, Hege.
Og enig med du Hilde, Q er en særs viktig bokstav... ;)

ingvild sa...

Grattis ;D

Anonym sa...

Gratulerer med super premie.

klem fra en ikke-misunnerlig (haha)
jeanette

Nelle sa...

GRATTIS!!!!!

mettepip sa...

Gratulerer med den flotte premien Aquarell!

Hege-Annie Simonsen sa...

Grattis Aquarell - kos deg masse i adventstida! :-)

 

blogger templates | Make Money Online