tirsdag 30. mars 2010

3ndypapir

Jeg koser meg maks med den nye sommerkolleksjonen fra 3ndypapir om dagen!
Snakk om fulltreffer. Nok en gang! 


Her har jeg brukt arket "markedsdag" Digger alle mulighetene som ligger i dette arket.


Ellers rusler jeg rundt her hjemme om dagen. Fortsatt halsbetennelse, så de mest ekstreme påskeaktivitetene i skisporet er "desverre" lagt på is! Har iallefall begynt å pakke til Lula helga om snaue 2 uker! Overhodet ikke likt meg å starte pakking så tidlig, men jeg gleder meg så sykt at jeg må bare!

Imårra blir det en tur til Senja på en ørliten påskeferie.
Satser på bål, svarte pølser og masse kvikk lunsj!



7 kommentarer:

aina sa...

Kjempefin! Takk for masse inspirasjon! God påske :-)

Pia sa...

Og snakk om fulltreffer fra deg, nok en gang! Du er flink!

Store og små sa...

Fy flate så lekker denne var, Carrin. *stum av beundring*

God påske og kos dere på vakre Senja.

Norunn sa...

Du har en så utrolig lekker stil! :)

Anonym sa...

Herlig LO, nydelige papirer..!! :) God påske, og god bedring:)

Nina sa...

Fantastisk flott LO med nydelige papirer! Du inspirerer:o)
God påske! Og god bedring!

Tone K. sa...

Utrolig flott side du har laget ! :o) Helt nydelig ! :o)

God Påske ! :o)

 

blogger templates | Make Money Online