torsdag 16. september 2010

girls night

Er fortsatt en smule tvangs scrapping på meg om dagen. Hvorvidt det er lurt eller ikke, vites ei... Men idag -midt oppi all IOP skrivinga mi, kom jeg plutselig over The color room sine nye farge kombinasjoner. Usedvanlig hardt  å holde seg unna disse faktisk! 


Så dette er da resultatet etter en halv times tvang på scrapperommet! Bildet er tatt i sommer da meg, Grethe og Norun møttes en kveld til jorbær, sjokolade og sprudlevann! Herlig med slike kvelder, og slike jenter! :)

Nå er det tilbake til papirhaugen. IOP`er og annet snadder. Hodet mitt er proppa av alskens jobbrelatert om dagen. Vi kjemper en hard kamp om å beholde skolen vår. Meg som aldri har brydd meg døyten i politikk, er så engasjert om dagen....at gubben stakkars -han har bedt meg pent om å være så snill å snakke om noe annet hjemme..


 

3 kommentarer:

Heidi sa...

DIGGER den!!!!! Knall flott!!!!

Aquarell sa...

Hææææærlig LO! Flott bilde! Lykke til med kampen om skolen deres! :)

Synnøve sa...

Herlig bilde og flott LO!
Det er viktig å være engasjert.
U go girl!

 

blogger templates | Make Money Online