onsdag 27. april 2011

Hos dyrlegen

Idag var vi hos dyrlegen med Psycho-Turid (katta). Og i den anledning har jeg blitt et par efraringer rikere.

Det er for det første ikke spesielt lurt å fortelle dama i skranken at katta heter Psycho-Turid. Med mindre du ikke går INN for å få et par skarpe spørrende blikk rett i fleisen. Funker bedre å dikte opp et navn i farta. Tuppsi, Trixi, Nøste eller noe sånt. Vet ikke hvofor, men Psycho-Turid er visstnok et lite anerkjent navn i katteverdenen.


For det andre bør en ha et par ekstra jobber på si i forkant av regninga. For du verden! 2200,- for ei kastrering?! Ja, et ID- merke og vaksinering i tillegg da, men uansett.

Jeg er herved blakk!
Katta er fortsatt full. Går kun baklengs og faller hele tiden.
Casper er vettskremt og spør i ett om Psycho-Turid dør snart eller.

Men sjekk den snertne bodyen da :)
Ho er bra søt da hæ?

 

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Vannvittig bra!!!!
Klem fra Kaia.

lillesmor sa...

Haha.. godt pus er i orden selv om lommeboka ble tom. Skjønner ikke problemet med navnet - det var det herligste kattenavn jeg har hørt på lenge!

Aquarell sa...

Hahaha, ser for meg stakkars pusen som raver rundt... :)
Kult navn på en katt.

Anonym sa...

Ti hi for et artig kattenavn!
Vi får noen spørrende blikk på Gremline (hunkjønnsvariant for gremlins) og den andre Esmeralda, ti hi!

Vi har desverre også vært hos dyrlegen i dag og har punget ut et par lapper for røntgen, blodprøver og undersøkelser Gremlinepus har fått akutt leversykdom :(
Så her i stua er det spesialmat og medisin og kos og atter kos som gjelder...

Tone K. sa...

hahaha....jeg må jo bare glise av forteller-evnene dine...der er du god altså....jeg ser alt veldig levende for meg....
hihi....
stakkars pusen da.... :o)

Ania sa...

Psycho-Guri, haha, så flott navn :D
Kom navnet etter at dere ble kjent med katta, eller? :P
Skal ikke si alt for høyt hva jeg tenker om kjæledyr og veterinærpriser og eiere og sånn.

 

blogger templates | Make Money Online