fredag 13. mai 2011

Litt interiør faktisk

Sjekk hva jeg har fått på plass!
Et gulvteppe mamma hekla da ho var ung. Det er litt skarpere i fargene enn vist på bildet (mobilkamera), med flere ulike rosa nyanser. Me like :)

Iallefall. Jeg råkjørte hjem fra jobb for å få det på plass, før gubben kom fra jobb. Tok bilder og venta spent. Nå skulle han virkelig imponeres.
Men. Kommentaren hans idet han ser vidunderet er: Nei ka i helvete? 



Altså...jeg er ingen reser på interiør så jeg bringer herved videre det store under; er den SÅ jævlig??

Sta som jeg er nekter jeg å ta den vekk, så det er igrunnen komplett likegyldig hva dere enn måtte mene her. Men uansett. Gubben har gitt beskjed om at besøk er herved uaktuelt, så lenge den ligger der.
Går fint det også...er alt for rotete her :)

6 kommentarer:

RitaK sa...

Synes den var søt jeg :-)

Brit Sviggum sa...

Jeg synes det var knallfint!!!! Sånt liker jeg! :)

Elisabeth Helland sa...

synes også det var fint jeg! den nostalgiske verdien her er jo gull verdt! men slik jeg ser det, så passer det fint til både sofa og bord..... stå på ditt du jenta!..hihi

Lisbeths kort og scrap sa...

Jeg synes det var kjempefint! Skulle veldig gjerne hatt ei slik selv :)
Klem fra Lisbeth

Yasmin sa...

Jeg synes det ble knall tøft jeg!! Den hadde passet perfekt i sommerhuset mitt!! Me like too! :)

HegeHB sa...

Kjempestilig!!

 

blogger templates | Make Money Online