lørdag 8. desember 2007

Har ikke vaska golvet, og ikke børi ved...

Nope, ikke det gram julerelatert post her, men det får våge seg! Jeg er inne i det altered hjørne for tida etter en grundig snus på SIS galleriet. Du verden så masse flott! Skal prøve meg på diverse julepynt etterhvert hvor et par km av band skal settes til livs! Har så lyst på mer band av nyhetene som stadig dukker opp, men jeg får jo aldri brukt opp alt det gamle jeg har liggende. Vel, kanskje det finnes et ørlite håp snart! Det blir fort SURR om en ender opp med alt for masse band!!! Nemlig...
En liten mini album av qk rev. Laga til min tanteunge Lenita med ønsker om god bedring og en slutt på daglige magesmerter! Liker denne kombinasjonen av love, elsie og basic grey!

Så tilslutt denne hurtigscrappen hvor nok en solid posjon av love, elsie har fått sin plass! Og sjekk den blomsten da! *soooo in love*
Kjøpte den av ei som har starta scrappebutikk på Setermoen! Endelig!!!

Jupp, det var alt for denne gang! Neste gang skal jeg prøve å være litt mer i julemodus!
Hej då!

1 kommentar:

_Kine sa...

Du lager så flotte, fargesprakende ting!! Blir alltid glad av å titte på det du lager :)

 

blogger templates | Make Money Online