fredag 28. desember 2007

-En liten scrappedugnad-leif!!!-

Sånn egentlig hadde jeg tenk å levere denne til 2. utfordringa på scrappedugnaden...hadde rimelig gode planer om å hanke i land seieren også, men det sier jeg ikke høyt altså...
MEN, for det første så endte jeg opp med en haug med knapper isteden for brads og for det andre var denne finere i hodet enn på papiret!
Trodde det skulle bli så lekkert med denne hamblyen, sort bazzill og maaaasse knapper! Jaja, den ble som den ble! Legger den ut her iallefall. Har laga ny til scrappedugnaden så vi får se hvordan det fyker an denne gang!

Idag fikk jeg pakke fra papirloftet! 2 faktisk!! En sponsorpakke til treffet vi skal arrangere 26,januar (fortsatt ledige plasser så det er bare å melde seg på!) og en pakke til meg med en del stempler av Cecilie Lundstad, thickers (får aldri nok) og en neve hamby! (får vel igrunnen aldri nok der heller...)
Trenger vel ikke si at jeg gleder meg stort til Casper er i seng ikveld for her skal det scrappes!!

Og dersom noen lurer, så stinker jeg på kalkun- steking!!! Den blir regelrett grusom?! Så om noen der ute har tips til hva jeg kan gjøre både for at den skal smake godt og ikke bli så enormt tørr -blir jeg veldig glad altså!! Jeg skal mette 9 munner på nyttårsaften her så vennligst FYR LAUS!!!

2 kommentarer:

Mona sa...

Hei, hei!
Eg lage åsså bare tørr, smaklaus kalkun, men mi søster lage nyyydelig kalkun. Ho sprøyte appelsinjuice inn i kjøttet med ei "hestesprøyte" fleire ganga i løpet av steiketida, i tellegg tel at ho ause steikesjy over sjølve kalkun med jevne mellomrom... Eg har aldri prøvd d sjøl, men har spist hennes kalkun fleire gang, og den e bare herlig! :o)
Kor du scrappe for tida! Eg får ikkje tel nåkka! Vi sku egentlig møttes, så eg får litt inspirasjon...
-Klem :o)

Carrin sa...

Har fått scrappa litt ja! E jo så greitt når jenten e her og man dessuten ikkje får sove før i tre- fire tida på natta...
Men du må bære komme å scrappe lamme oss! Vi sett no her!

Kor arti at vi har fått så mange påmeldte!!! Glede mæ så!

Må høre med ho I katti æ sku ha det kurset? E ikkje heilt orientert der skjønne du....

 

blogger templates | Make Money Online