søndag 20. april 2008

Litt mer "fancy" nå så...


....uansett, det får ikke hjelpe! Fancy pants er kommet for å bli en soleklar favoritt hos meg...iallefall så lenge fargene er som det er denne gang!!! For å være helt ærlig har jeg ikke kjøpt et eneste basic grey ark etter CHA i år, og det er en smule snodig det ja..

Det har vært ei flotter helg!!! Kan ikke huske sist Inge hadde fri og vi bare kosa oss og slappa av. Lørdag var gutta ute å lagde demning mens ho mor vaska hus..Visst er det artig å lage demning (?) men det er også artig å kunne ferdes rundt i stua uten et hav av hybelkaniner hengende på slep! Idag bar det til Sverige med oss! Vi fikk handla en masse...og har nå fyllt fryseren så det holder leeeenge! Og hva lever egentlig tollerne av? Tror aldri jeg har sett antydning til liv på grensestasjonen, men tør en å handle over kvota? ....næh!

Casper har en merkelig musikksmak altså...han hører igrunn på det meste, men den desiderte favoritten er Leonard Cohen...?! Forstå det den som kan. Så nå sitter jeg her med "First we take Manhatten" på hjernen og sliter noe enormt med å få den vekk.

Legger ved et bilde av Cohen fan`som blei en smule grønt men kult likevell!!

Snart mandag!!! Hurra...

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Så at du skal gjestedesigne for scrapdreamie! Så kult :D

Oddbjørg sa...

Gratulerer med gjestedesigner-jobben for scrapdreamie.. Blir gøy å se hva du lager.

Og så håper jeg at jeg får truffet deg og snakket litt med deg på messa/treff nå i helgen. Gleder meg veldig

 

blogger templates | Make Money Online