onsdag 16. juli 2008

Støvler til besvær!!!


Guri som jeg koser meg for tida altså!!! Ferie er tingen altså...oppe halve natta, sittende midt i midt herlige kaos av scraps -uten å være redd for å forsove meg dagen etter!!! Glimmers!! Bare noen dager igjen til det bærer mot Kaptein Sabeltann og HOBBYHIMMELEN!!!!
Fram til da får en vel prioritere campingvogna litt foran scrapperommet kanskje...

Iallefall; nok en october afternoon her fra meg!!! Pluss mitt favoritt av alle favoritt band ever!!! Det svære bandet mitt i, med de knæsje fargene...er desverre fri for det nå! Men det er jo igrunn egentlig helt greit! Et godt tegn at en faktisk klarer å bruke opp noe her...hehe!

Ha en fin dag! :)

8 kommentarer:

UlrikaT sa...

WOW, så mange fine LOs du har lagat. Helt fantastiske farger du bruker :) Har funnet meg en ny favoritt blogg :)

Hege sa...

Her kommer en snikanes helsing fra ei flau dame i sør.... Atte du, nu ska du hør. Æ har tatt med mæ RAK-pakken din nordover, for å sku send den tell dæ herfra. Men så ræk æ jo i å bli sjuk. Nyrebekkenbetennelse av alle greier da. Så.. rak-pakken ligg end ai bilen. Men æ love da, æ skal send den!! Men her på bygda e det jo ikke postkontor en gang, så æ må vent tell æ kommer mæ telle n by.
Det høres ut som du har kosa dæ glugg så langt i ferien din. Og flotte Lo`a laga du også. Igjen!!
Ha en fortsatt flott ferie, og kos dæ med både Kaptein Sabeltann og Hobbyhimmelen!!
Bittelitt misunnelig på dæ for begge reisemålan!
KLem

ninabakke sa...

Kjempe stilig :)

Tonje sa...

Nydelig LO! Herlige farger du har brukt på denne, og et artig tema:-) Ga meg faktisk en ide til en LO *hehe*

{ Kristina } sa...

Råstilig layout, Carrin. Digger bokstavene her. :)

God Sommer!

Stine sa...

ÅH så stilig denne var!! Masse flotte detaljer, likte de fuglene og måten du har pynta bokstavene på!

Ønsker deg en fortsatt finfin sommerferie!

Stine :)

Fru Fjeldhammer sa...

Gud så mye lekkert du lager!!! Har koset meg med bloggen din nå... tusen takk!!

Oddbjørg sa...

lekkert, lekkert, lekkert som alltid fra deg. Blir kjempeinspirert av det du lager.
Håper du fortsatt har en flott ferie, og så vil jeg bare si at det ligger en AWARD til deg i bloggen min ;)

 

blogger templates | Make Money Online