fredag 24. oktober 2008

Litt grønt collage press er midt i blinken!!!

Nei..jeg har desverre ikke vært i Afrika. Eneste antydninga til det eksotiske her i gården er sommerbildene som jeg desverre ikke klarer å gi slipp på riktig enda!
Iallefall; nok et dyrepark bilde! Jah, jeg savner sørlandet...her nærmer det seg faretruende vinter. MEN jeg tviholder på sommeren enda litt til jeg!

Inge har faktisk skjært ut buska dere ser på bildet under! Han skulle se en fotballkamp på dataen -som står på scrapperommet mitt -mens jeg scrappa! *arrrrggghhh*
Bare å sette han i arbeid da!! Flinke Inge!! ;)

Ønsker alle sammen ei riktig god helg!!
Vi skal straks ut å pakke inn busker vi...sukk!

3 kommentarer:

Zarah sa...

Beuatiful layout!! You ROCK! :D

Kathrine sa...

Oi så flink Inge er!
Kjempefin LO - god helg!

Monica sa...

Råkul LO! Dette var inspirasjon til både ark og bilder (i hvert fall nesten) som jeg også har liggende. Likte denne kjempegodt! Og takk for tips om å sette mannen i arbeid, det ble jo veldig bra :)
Ha en fin lørdag Carrin *klem*

 

blogger templates | Make Money Online