fredag 3. oktober 2008

Top designer class 4

Begynner å bli spennende dette, og ingen tvil om at oppgavene blir mer og mer krevende for hver ny klasse. Denne gang hos Top Designer Bad Girls skulle elementer som Unity, Harmony, Balance og Texture være representrert -gjennom bruk av diverse pynt! Her er resultatet mitt.

Raindrops er noe jeg aldri har brukt før, men de skal jeg jammen bruke oftere heretter! Laga meg mine egne swirls her. Litt pjesk med liminga og sånn, men det gikk seg til..


Så gjenstår det bare å krysse fingrene igjen! Hadde vært sååå gøy å gå videre!

Ønsker alle ei kjempefin helg!!

10 kommentarer:

Ellen* sa...

Veldig flott ble den, og jeg syns du har dekt de nøkkelordene kjempebra! Stilige swirls også! God helg!:o)

Vibeke sa...

Wow - imponert!!! Denne var utrolig flott!!!:)

Heidi sa...

waw så super flot ;o)

Anne Bente sa...

wawwww så super flot den dog er.

Store og små sa...

Kjempefin, Carrin. Du mester virkelig alle stilarter!

Så deg på kurset, forresten, fikk du noe fornuftig ut av det?! Hva slags gruppe var du på?

God helg til deg og dine.

Store og små sa...

Hahaha!
Jeg var på IKT for Småtrinnet og det endte med at vi alle gikk kl 13.30 fordi ingen var videre interesserte, og ikke minst; fordi vi stort sett ikke klarte å komme oss på nettet.

Klager ikke jeg, de har knallgod lunsj på Bistro'en. ;)

Takk for koselig kommentar, forresten.
*noterer ned at det finnes Tetris på Fronter ja*

cathrineangelica sa...

ojoj, dette var virkelig eye candy,
har tittet litt nu, og du lager virkelig mye nydelig:)

Unknown sa...

Oij....*hakeslepp*
Er det mulig???!!!!!
Så utrulig vakker LO! Imponert!!!
Nydelig bilde, herlige detaøjer og sååå herlig den swirlen din av raindrops var!!! (kommer til å tjuvlåne den idèen....)
PS: gluedots synest eg er geniale til å feste raindrops med... :o)

Krysser fingrer for at du går videre!!

GREETJE sa...

Fantastic

Lula sa...

Så nydelig Carrin!! Måtte se lenge på denne, mange flotte detaljer og fin tekst.

 

blogger templates | Make Money Online