fredag 30. januar 2009

3 stk sniktitter!


Legger ved noen sniktitter av siste scrappinga mi!!
Har egentlig aldri vært utpå denne uglebølga, men akkurat disse Prima Deco Fun er noe med det søteste jeg har sett på lenge!

Bubble Trouble!
Et rimelig irriterende væresegod-bli-hekta mobilspill OG tittelen på LO`en her.
2 fluer i en smekk? :)


Ellers er det helg! YEEYY!!!
Og hvor supert er ikke det?! Har planer om å gjøre minst mulig egentlig. Håper bare på fint vær slik at jeg for andre gang i år kan se sola rett i øya og bare nyte det, og drite en lang marsj i at en går fortumla rundt i blinde ei god stund etterpå. Sånn er det bare.... :)

Ønsker dere alle ei riktig god helg!!

6 kommentarer:

Lillenala sa...

Ramla plutselig inn her jeg, og det angrer jeg ikke på. For en flott blogg og for noen utrolig lekre loer du lager. Digger stilen din fullstendig!! Du ligger herved i blogglista mi.

God helg!
Trine

_Kine sa...

Oo, så kult det ser ut. Jeg var ikke helt overivrig på ugler selv, men bare de ser rare nok ut (og det går egentlig for alle dyr), så digger jeg dem seff :] Helg er digg! Jeg har nytt spill til Nintendo DS og en boks med vilt god sjokoladeis i frysern... kan ikke bli bedre enne det!

Monica sa...

Grattis med "ny" blogg, kjempeflott! Og for noen fine rammer du har laget, flink du :)
Og de sniktittene da, du vet å friste ;)
Ha en superhelg Carrin, håper solen er i nord og blender deg.
*klem*

Store og små sa...

Vet du, jeg har aldri kasta meg på ugle-bølgen selv heller, men akkurat de der har jeg bestilt. De er jo søte da, og litt alternative i fargene.

Men så, apropos rammer og slikt...Hvis jeg sender deg 3-4 vinterbilder av trollene her, kan du da trylle på en vinterramme av snøkrystaller?! *har ikke PS*

Carrin sa...

Klart æ kan Hilde!

Norunn sa...

Du bruker så utrolig mye herlige farger! også ble det jo så fint her inne etter at du pussa opp:D

 

blogger templates | Make Money Online