onsdag 14. januar 2009

Photoshop, LO ras og NKOTB....eh?

Det har blitt lite scrapping den siste tida. "Prøv -og feil m/ photoshop" har stått på agendaen denne uka...MEN endelig har jeg da lært meg med dissa rammene (og ikke bare brushes som jeg har holdt meg til ganske lenge nå...) og snille snille Kristina skal ha hjertelig takk! ;)
Tålmodigere sjel skal en vel lete lenge etter...
Ramma på bildet over har jeg iallefall laga selv! Stilig?



Så har jeg skrevet en artikkel om "umulig farger". Den ligger inne på Hjertebloggen
om noen skulle være interessert!

Og helt tilslutt et lite ras av siste DT LO`er. For nærmere beskrivelse og materialliste;
Papir i Hjertet Galleriet.





Den siste her er laga til siste utfordring vi fikk av Mona. Nemlig å scrappe en del av kroppen vår som vi ER fornøyde med.

JA! Så har jeg endelig fått bestilt billettene til årets messe!! JUHUUU!!!!
Faderullan altså som jeg gleder meg til den!
Så nå gjenstår det bare å se om data nerden Lula klarer å brenne litt god NKOTB musikk slik at en har litt å jamme til utover natta.
Hohohoho!!! ;)

9 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Å, så masse kult du har laget. Du er idolet mitt når det gjelder farger altså!! :)

Og så kul ramme da!!! Skal vi byttelåne?? Gliiis!
Bare hyggelig å kunne lære bort noe.

HegeAL sa...

hahahahaha...det var årets!! Lula brenne musikk?? I hope to see the day come *lol*
sorry lula...*fnis* Gleder meg vilt til helga..men NKOTB da gitt *hihi*

MN sa...

Så mange flotte LO´er du har laget også så flink du har blitt til å lage rammer.

Helle sa...

NKOTB!!!! Kult.
du lager så mye tøft, jeg er kjempefan!!!

Lula sa...

DU!!! Jeg er råflink på data jeg da!!!.......hihi. Hva har man gubben til spør jeg! *lol*

Jeg gleder meg sååå masse til du kommer og NKOTB rocks:))) ALL NIGHT LOOOONG.......

Lula sa...

Step by step!!!

_Kine sa...

Hoho, NKOTB. Jeg hørte aldri på dem, jeg. Her gikk det mer i Metallica og Guns n' Roses :D Gleder meg til å treffe deg! På høy tid nu syns jeg.

ninabakke sa...

Kjempe flotte LOer :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe masse flotte og kule ting du har laget og holdt på med.
Veldig kjekt å leke seg i photoshop, ihverfall når en har en å hjelpe seg litt.
For det er ikke alltid like lett.
Og kos deg med NKOTB, jeg var en stor fan av de, hadde til og med 2 videokassetter av de. (hmm lurer på hvor de er nå?)

 

blogger templates | Make Money Online