lørdag 23. mai 2009

Jeg vant!!

Et lite ord #4 på ScrappeMania.
Kjemepglad for det!! Premien denne gang var snadder fra Hambly og gjett om jeg gleder meg! :)
LO`en jeg vant med var denne.

Sommeren er like rundt hjørnet, og hvor fantastisk er ikke det!
Kommer nok til å gå enda noen uker før både store OG SMÅ venner seg til midnattsola, og ser det likt å komme seg til sengs -gjerne litt før klokka 12.00 på natta *dåner*
Men men, slik er det hvert år og det går seg til etter noen uker med frustrasjon på natterstid ;)

Legger ved noen LO`er jeg laga til PIH mai galleriet.

Første ut her er de gode kompisene da!
Jeg hadde tenkt å få til noe kjempekult med den hvite bazzillen jeg har revet og plassert oppå hverandre under bildet. Sprayet på med mist og malte i diverse snadder farger -men resultatet blei heller rimelig dvaskt, spør du meg!
Jaja, så har en prøvd det også..

Vi er så heldig å ha fjære og strand like nedenfor huset vårt. Vi tilbringer en del timer der nede for å si det sånn!! Sitter på brygga og dingler meg føttene eller kaster stein.
Etter at Casper kom til verden har mengden med stein minka betraktelig der nede, hihi.
Tenker vi tar oss en tur ned dit i dag også vi.
Trenger nye bilder.

Apropos bilder.....verken dataen eller Flickr er venn med meg for tiden.
KNURR!
Har mista en del bilder for å si det sånn. Irriterende!

5 kommentarer:

Anne M sa...

Gratulerer med seieren, kjempetøff LO!
Liker stilen din, freshe farger og stilige detaljer som setter prikken over i`en!

Ha en super helg:)

ninabakke sa...

Grattis med seieren :)

Flotte LOer!

Anne Bente sa...

wawwww hvor er de skønne, or sikke farver waww tillykke med sejren-

Torill sa...

Grattis med seieren!! Den var jo flott også da!!!
Denne nederste LOen her, den var knallflott den!! Likte alt jeg!!

Iselind sa...

Hei Carrin!
Du lager så mye lekkert, og jeg er stor fan av det du lager. Takk for inspirasjon. Flott blogg du har!

Iselind

 

blogger templates | Make Money Online