onsdag 20. mai 2009

Sniktitt og OLW seier!


17.mai er vel overstått og omlag 50 stk bilder fra den store dagen ligger klar til å scrappes!
For 2-3 år siden hadde jeg nok skrevet ut en 10-15 av disse bildene og ment med største selvfølge at samtlige skulle scrappes...aner ikke hvorfor men det blir med 1 eller toppen 2 17.mai LO`er og deretter er det stopp!

Legger ved en sniktitt av årets 17.mai LO. Og tror vi kan slå fast at dette blir den eneste!
Om du ønsker å se resten hopper du rett inn her.

Fikk meg ei ordentlig gladnyhet igår da det gikk opp for meg at jeg hadde vunnet OLW konkurransen med ordet "two"
Takker og bukker til Revlie som valgte min LO!! Blei kjempehappy for denne!
Og sjekk den premien da?! Kunne overhodet ikke ha passa meg bedre!


Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online