lørdag 9. januar 2010

3ndypapir bidrag

At julebildene skal scrappes innen utgangen av denne mnd, er alfa omega her ja.
Jeg vet av erfaring at de aldri blir tatt ved ei senere anledning uansett. Scrappe julebilder i juni...neh...skjer bare ikke.



Denne er laga til 3ndypapir og viser en stolt gavalappe leser. 

Apropos juni...ikke lenge igjen nå!!! *litt vel optimist her*
Guuuuuuuu som jeg gleder meg til vår og sommer nå....bare det at jeg vet at sola er snudd letter på humøret en umasse! Gusj og gusj hvor jeg misliker mørketida!



Letter imidlertid alltid med en award i ny og ned! ;)
Denne fikk jeg av superdyktige MonaV.

1. Kopier awarden til bloggen din.
2.Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.
 
7 fakta, skal vi se..

1. Min kuleste jobb ever var som "tarm-ut-taker" på fiskebruket hjemme under seiproduksjonen. Jeg gikk i 8.klasse og følte meg umåtelig stolt da lønna på SVIMLENDE 4000,- gikk inn på konto!
2. Jeg fordrar ikke kjøpesentre og shopping generelt. Sitter alltid på benkene uttafor butikkene ilag med alle andre gubber som venter på damene sine...
3. Jeg fordrar heller ikke at folk klager over hvor vondt de har eller hvor sjuk de er. Takler det svært dårlig faktisk!
4. Jeg elsker å lage mat.
5. Jeg trives så godt i jobben min at jeg alltid stiller lenge før jeg skal og gjerne sitter lenge etter arbeidslutt også...skravling og kaffe har da aldri skada noen?
6. Jeg er ekstremt sta....kan til tider irritere meg selv over at det skal være slik.
7. Ellers er jeg ganske snill og grei fakstisk. ;)



4 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye som ny Dilla jente!!! Gleder meg skikkelig til å se hva du finner på der:)

Nok en digg Lo fra deg!! Herlig:)

MonaV sa...

Gratulerer som Dilla jente, de er heldige som har med deg på laget.
Herlig LO fra deg, med stilig bruk av glimmermist. Du er så flink!

Tonje sa...

Gratulerer som dillajente! Jeg er en stor fan av stilen din, så jeg gleder meg til å se ditt bidrag:-) Nyyydelig jule-LO du har laget, likte virkelig detaljen med nissen, den passet veldig godt her:-)

Lisa Marlene sa...

Gratulerer som dilla-jente. Scrappedilla har du jo hatt en stund, så det var vel bare fortjent at du fikk den tittelen. ;)) Ser at du har fått en award her, men det ligger en oppmerksomhet fra meg også i bloggen min. ;) http://lisa-marlene.blogspot.com/2010/01/starter-nyaret-med-en-koselig-award.html

 

blogger templates | Make Money Online