torsdag 28. januar 2010

Trippel trumf trumf trippel trippel trumf trumf

Er en usedvanlig irriterende sang å få på hjernen en onsdags morgen -OG FORTSATT HA DEN DER ET DØGN ETTERPÅ?! Sitter febrilsk å saumfarer både youtube og spotify etter bedre egnede erstatninger. Men til ingen nytte desverre...

Er hjemme med pusk gutt idag! Vi koser oss med film, bading og is. Vi er vel begge enige i at det er godt med puske-dager hjemme en gang iblant. Så vi fortsetter i samme gata resten av dagen, med Lego og tegning i stua!



Denne LO`en er laga til januar galleriet hos Papir i hjertet.
Stikk innom galleriet der! Masse masse lekkert er kommet de siste dagene.

Har også fått noen spm om oppskrifta på lua til Casper noen innlegg lenger ned.
Det er denne oppskrifta jeg har fulgt.
Eller...det vil si..det er denne jeg starta med å følge, men som jeg etterhvert ikka gadd å følge lenger (ja jeg ER håpløs på oppskrifter)
Jeg skjønner som regel nada, null og niks av strikke oppskrifter...så jeg starter med å legge opp riktig antall masker, og så er det stopp nemlig.

Ha en riktig fin dag dere, med eller uten trippel trumf..

8 kommentarer:

Zarah sa...

Otroligt snygg!!

Pia sa...

Kul LO! Og ja, jeg har vært på Kiwi i dag og fått med meg trippel trumf.

Aquarell sa...

Herlig LO!
God bedring til litt pusk gutt. Og jeg jobber på Spar, så har fått med meg trippel trumf sangen, ja... :D

MonaV sa...

Ser ut som han er en ordentlig luring:)
Veldig fint med all pynten fokusert ved bildet....herlig!!!

Anonym sa...

Lekker ♥♥ Likte veldig godt samlingen av pynten og sykanten din med drodling! ☺

Randi Elisabeth sa...

Kjempeflott blomsterpynt, både farger og oppsett;)

Turid sa...

Du lager skikkelig kule LO'er. Nesten sånn jeg får lyst til å prøve :D
Jeg har liksom ikke tatt spranget dit...
Takk for titten i bloggen din!

Ha en fin søndagskveld.

Hilsen Turid

Siv Anne sa...

Bare ubeskrivelig nydelig <3

 

blogger templates | Make Money Online