lørdag 28. januar 2012

3ndypapir LO

Kom plutselig på her om dagen at jeg har jo en blogg.
Jammen på tide at den oppdateres en gang iblant også...skjerpings.

Legger ut denne 3ndypapir LO`en i første omgang, så kommer det mer etterhvert :)



LO`en såg egentlig slik ut først...men likte det ikke. Reiv av samtlige bokstaver og skreiv for hand isteden.

Casper har venta lenge på snøen nå. Is og frostflekker duger ikke i lengden for slalomski. Og spesielt ikke siden vi er så heldig å bo øverst i en super-G bakke. Omtrent.

Men den kommer vel.
All erfaring tilsier jo det. Den kommer. Til de grader!

 

6 kommentarer:

Aquarell sa...

Så kul denne var! Er ikke mye sny her heller, synes synd på ungene som bare har is og grus å leke på.
Men for egen del klager jeg ikke, er glad så lenge jeg slipper snømåking... ;)
Fortsatt god helg!

Hege sa...

Herlig LO!
Og jeg likte også best den siste varianten din. Kult å tegne rundt chipboardbokstavene og bruke håndskrift.

Hildes Scrappeunivers sa...

Kjempestilig LO!

God helg!

Klem

Tone K. sa...

Knallin !!! :)
Likte veldig godt den du endte opp med :)
Herlig tittel på dialekt ;o)
Flotte bilder også.

God helg ! :)

Beatemor sa...

Herlig og tøff Lo. Den ble skikkelig guttete :-)

Elisabeth Helland sa...

nice one..... liker alt her jeg....fantastisk

 

blogger templates | Make Money Online