mandag 15. september 2008

-scRappen-

HegeAL er denne gang blitt scRappet hos scrappemania!! En ære å "rappe" en av hennes verk. Liker stilen hennes utrolig godt, så Hege; det er mye mulig jeg kommer til å rappe flere av LO`ene dine...? Dette er iallefall mitt bidrag til scRappen!



Noen elendige close ups...kameraet valgte å leve sitt eget liv under knipsinga. Autofokusen er visst litt forkjøla om dagen. Men ingen panikk igrunn! Har lenge ønska meg et nytt kamera...moooaahhhaaaha!!!! Så jeg vet ikke engang om jeg orker å prøve å fikse den...

Ha en ellers fiiin mandag!
:)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Lekker Lo!!1 Herlig bilde - og de sommerfuglene var nydelige!!!:)

Store og små sa...

Så herlig!
Bildet er jo bare nydelig, liker bruken av maling (?) innpå kanten av bildet.

Sommerfuglene er jo bare skjønne da, hvor har du fått de?

Beate sa...

En kjempeflott ScRapp. Herlig fargekombo. Man må jo bare ha et nytt kamera når det gamle ikke fungerer helt optimalt da *hehe*

HegeAL sa...

Å så nydelig denne var! Digger fargekombinasjonen! Og tusen takk for fine ord -klem-

 

blogger templates | Make Money Online