tirsdag 7. april 2009

Feriemodus?

Påskeferie!!!
Det var vel igrunn nå jeg skulle sove lenge utover mårran og bare nyte livet. Men neida, opp i 7 tida hver dag...og klarer til og med å tømme hele kaffekanna før resten av huset våkner. Og stuptrøtt klokka 21 igjen *dåner*

Har iallefall fått pussa opp bloggen min igjen. Ny banner har det blitt, og mer kommer etterhvert.

Scrappa denne LO`en her om dagen helt uten mål og mening!! Bildet er av Marte, eldste dattra til Inge, som er laaaaangt inni MP3 verdenen her. Eller IPOD eller hva det nå enn heter?
Hvor blei det egentlig av walkmannen???
Jeg hadde jo en vannfast en til og med...hihi! Gul og lekker!


Ønsker dere alle ei fortsatt god påske!


2 kommentarer:

_Kine sa...

Walkmannen har nok pensjonert seg ;) Min var turkis og herrrlig! Men nå er det iPod all the way. Digger å ha all musikken på en plass! God påske!

Grethebella sa...

Jeg hadde en GUUUUL Sony Walkman kjøpt på språkreise i England... sikkert 100 år siden ;0) Er i Ipod verden nå.

God Påske!

 

blogger templates | Make Money Online