torsdag 23. april 2009

Ny clutch + Ikea = ....neh

Egentlig hadde jeg store planer om en tur på Ikea i løpet av denne mnd.
Jeg og Mona på jobb hadde sett for oss ei super Happaranda helg *yey* med hotell, rødvin, Ikea og i det hele tatt...men det var før clutchen rauk på bilen min!
Og hvem i det røde kunne i sin villeste fantasi innbille seg at en stusselig litn bil-dings skulle koste 9.300,-

*sjokk*


Legger ved denne "spiderdilla" LO`en.
Nærmere beskrivelse av LO`en finner du i PIH galleriet.

Har nettopp oppdaga at jeg har gått tom for bølgepapp! Tidenes must have her i gården!
Og er i skrivende stund enormt lykkelig over at bølgepapp og clutcher ligger på to meget så forskjellige prisnivåer. Knurr!
Jepp....litt snurt ja!
Så vi avslutter dagens innlegg nå.


1 kommentar:

HegeAL sa...

ohh...jeg brukte maaange tusen på ikea i går jeg.... Og da har jeg også masse pappesker. Og inni pappesker er det bølgepapp:-P

Digger LOen!
Ha en flott dag, snuppa!

-klem-

 

blogger templates | Make Money Online