torsdag 10. mai 2007

Ny jobb!!

Så fikk jeg meg endelig en jobb nært hjemmet og er herved snart ferdig med den slitsomme pendlinga (spesielt slitsomt for Casper da, som sovner bare han SER bilen omtrent!).
Det skal bli godt!

Ellers sliter jeg voldsomt når det gjelder M-game oppgavene for mai! Har bare gjort 1 ferdig til nå og mangler liksom ALT til de andre. Både bilder, stasj, inspirasjon og ork...huffda. Men jeg skal seriøst ta meg i nakken å få ræva i gir! Denne gangen SKAL alle 7 oppgavene leveres!

Igår gjorde jeg meg ferdig med "to må man være" liftinga som pågår på minneriket denne uka!
Jeg fikk i oppgave å lifte en LO av Juni. Hun hadde masse flott i galleriet sitt så det var vanskelig å velge...
Gleder meg til å se resultatet når alle er ferdig!
Nei...der var pausen på jobb over!
Ræva i gir!!

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online