tirsdag 4. september 2007



Så var sommeren desverre over og 2 millioner bilder er klar til scrapping!!! *Weeeee*

Har enormt dårlig med tid om dagen, men litt scrapping har jeg nok rukket. Var en tur innom Mona i helga å scrappa til "all in" konkrransen på minneriket.no. Resultatet ble så som så. Er redd jeg ryker ut i første runde....

MEN så har jeg aldri vært no flink i poker da!!! Thi hi!!!

Koselig iallefall. Så darrig å sitte alene å scrappe.. Så avslutta vi scrappinga med et kinobesøk. Shrek -til Casper sin store glede! Første gangen han var på kino, og jeg tar nok ikke mye feil når jeg sier at han garantert kommer til å prate om STOR filmen mange mange måneder framover!

Legger ved en sommer LO av Casper og Sindre! Laga for ikke så veldig lenge siden. (jeg som var kommet inn i den fargerike KNÆSJ perioden min, føler vel egentlig at jeg har gått et par skritt tilbake her!)

Og bare for å ha det sagt; så gleder jeg meg enormt til bardu treffet 22.september!!! Skal bli bra gøy. Ikke minst å treffe Tone igjen. Ei gammel klassevenninne fra lærerskolen! Tror ikke jeg har sett henne på 5 år minst...

Gleder meg masse!!

2 kommentarer:

_Kine sa...

For en herlig layout! Koselig å se deg tilbake i scrappeverdnen igjen :) Tida går altfor fort, og noen ganger føler jeg at jeg henger etter for halv pris ;)

Stine sa...

Kjempefin LO! Savner sommeren allerede, men har også en drøss med bilder som venter på å bli scrappet.. :) Artig med treff ja, er helgetreff her i byen i slutten av september og det blir bra!!

Ha en fin kveld! :)

 

blogger templates | Make Money Online