mandag 17. desember 2007



Vi driver i disse dager med den velkjente "hemmelig venn" på jobb, hvor alle har fått utdelt hver sin hemmelige venn som de skal gi en liten positiv oppmerksomhet til i løpet av en 14 dagers periode. Totalt 3 gaver pr stk, og jeg klarte å bli avslørt etter pakke nr 1....supert Carrin!Tror det er på tide med et lite lynkurs i akkurat det å holde maska når det gjelder som mest og slett ikke begynne med ei febrilsk panikk-forklaring på hvorfor denne pakken slett ikke er fra meg!
Derfor gjør det fint lite om jeg poster bidraget her! Et lite nøkkelknippe laget av basic grey chipboard tags!

Marit er da min hemmelig venn denne gang! Og hun er fæl til å kaste bort nøklene sine, så jeg tenkte det var på tide!!!


Ellers går dagene sin vante gang her hjemme! Vi fikk bakt kakemenner i helga og jeg gruer meg enormt til å gå igang med mine 200 rundstykker!

Men gavene er heldigvis i boks her så nå skal jula bare komme for min del.


Sånn helt tilslutt legger jeg ved bidraget mitt til scrappedugnad og første utfordring! Super initiativ til dere igansettere her! Dette er jo midt i blinken!







1 kommentar:

Lene sa...

Jeg tror ikke jeg har vært i bloggen din før, og det er jo en skam - for her var det jammen mye flott!
Jeg har beundret, og fått mange idèer - takk for inspirasjonen!

 

blogger templates | Make Money Online