søndag 13. april 2008

*sukk*




Jeg har aldri vært den store die cut fan igrunn, og de store delvis oppkutta arka har bare endt med å irritere meg der de ligger å hekter seg opp i alt hva det skulle være....men disse SUPERSØTE fancy pants die cut`ene tror jeg vil bli oppbrukt før jeg vet ordet av det! De søteste store blomstene med knæsje farger og et litt barnslig preg -midt i blinken!!

Og mens en er inne på det; fancy pants kjører snart et DT call for de som måtte være interessert! Fyr løs!! Tror det vil komme så masse masse mer snadder fra de framover.. Hadde vært noe å boltre seg i hæ?

3 kommentarer:

Aquarell sa...

Så flotte LOer!:D

Elisabeth sa...

heiiiii
ååååå så nyyyydelig da. du er bare kjempe flink;)

Og så må jeg få takke for det som kom i posten.. det var jo masse annet der også jo hi hi tusen takk en gang til. Jeg har hatt det så travelt i det siste men jeg skal sende deg noe som tusen takk for hjelpen. super snilt av deg!!!

ha en kjempe fin og kreativ uke;)
klemz

Heidi sa...

FOr noen flotte LOer du har laget i det siste!!
Håper dere har hatt en fin helg, og at uka som kommer blir like fin!

 

blogger templates | Make Money Online