onsdag 6. august 2008

En liten overload av feriebilder......










En masse bilder fra ferieturen vår fra det glade sørland. Jeg ville overhodet ikke reise derifra...og det var rimelig stusselig og komme hjem til 7 grader skal jeg fortelle dere....tok seg til etterhvert da; nå har vi 14 grader....hurra!

Jah, legg merke til han der Greven fra Sabeltann forestillinga! Spilles av Håvard Bakke fra døden på Oslo S (og Hotell Cæsar *host host*)....denne grusomme skikkelsen kom å stilte seg rett ved siden av meg under forestillinga og kjeik meg rett i øya i det jeg skulle ta bilde....mulefunken fumla jeg kameraet rett ned igjen uten å ha tatt et eneste bide der han stod på 30 cm avstand. Jeg blei livredd!!! Jeg var brennsikker på at mannen skulle servere meg en forbannelse verden aldri har sett maken til der han stod. Guuuh...så redd jeg blei!
Casper derimot syntes det hele var rimelig festlig han....jahh!

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Så herlige bilder! Ja, greven så jo litt skummel ut, ville nok også betenkt meg litt...:D

Broggis sa...

Ser ut til at dere har hatt en herlig tur på sørlandet! Flotte bilder:)

 

blogger templates | Make Money Online