onsdag 4. mars 2009

Siste mesterscrapp og amok Carrin på Åhlens...

Her er mitt bidrag nr 6 i Mesterscrappen! En skulle ikke bruke blomster, blonder eller bling på denne! Og ha med 2 bilder! Det blei en 2. plass på meg sammenlagt, og Fenris stakk av med seieren. Gratulerer så masse!! :)

....å ja -en skulle ha med minst 50 ord i journalingen! Så her var det bare å skrive i vei! Er ikke vant til så masse journaling igrunn, men det slår meg stadig at jeg burde vært flinkere til det!

Å sjekk disse uglene da!!!! Har du sett noe så søtt?

Igår dro jeg og Stina, ei venninne, til Tromsø på shopping. Jeg hadde planer om å kjøpe meg en shampoo og en hvit vase.
Men hvorfor har ingen fortalt meg at Åhlens IKKE er en klesbutikk?! Klesbutikker er ikke det jeg koser meg aller mest i akkurat så det var med tunge skritt jeg traske etter Stina den veien....Men du verden!!! Orker ikke å begynne å ramse opp hva jeg handla....ei heller hvor mye jeg handle for. Men la oss si det sånn at skritta var MYE tyngre på tur tilbake til bilen! ;)
Så idag blir det rundvask av stua. Nye gardiner og ei lykkelig Carrin!!

Det blei verken shampoo eller hvit vase på meg.
Glemte det!

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne Loen likte jeg så utrolig godt!!! Kjempekul er den!!:)

Torill sa...

Så utrolig lekker LO!!!
Denne var virkelig utrolig stilig!! Tror jeg må legge meg denne på minne, for den var virkelig hærlig!! Elsker ugler!!

Monica sa...

Digger også denne loen og stilen din generelt. Disse uglene er bare så skjønne. Hvor har du fått tak i de?

Gratulerer med 2 plassen.

{ Kristina } sa...

Så utroooolig kul denne her. Digger fargene dine. Forelska i de uglene, meg vil også ha! :D

Takk for hjelpa før i dag, holdt på å bli kokko!! :P

Norunn sa...

hihihi....Lenge leve Åhlens!
superflott LO, og den måte å montere journalingen på er like stilig hver gang jeg ser den..nå må jeg bare huske at jeg kan prøve det på en av mine LOer:P

linn kr/sykepleier sa...

Denne LOen var bare så herlig. Fargesterk, sprek og fantastisk. Fantasifull og skikkelig feel-good. De uglene var virkelig smashing. I'm lovin it! :D

Store og små sa...

Jeg elsker LO'en, men det vet du jo allerede.

Og jeg ler fortsatt av deg som trodde Ahlens var klesbutikk da, stakkar du har gått glipp av mye. Haha!

Tenker du har kosa deg med rundvasken idag ja, kan neppe ha vært verre enn her. Men nå er vi ferdige (jepp, gangen malt også!), så nå er det bare scrapping resten av ferien. Tjoho!

Renée og Amanda sa...

Haha, høres ut som mine handleturer!!
Vi hadde Åhlens like ved her før, men ikke nå lenger :(

Kjempefin layout! Digger stilen din :D

Gratulerer med 2.plass :)

 

blogger templates | Make Money Online