fredag 17. juli 2009

Laga denne LO`en til juli galleriet hos PIH.
Bildet viser Casper som lager "hjertet" med hendene. Dette hjertet betyr "glad i deg" og det viser vi hver dag ved levering i barnehagen gjennom vinduet.

Blomsten her har jeg laga selv ved bølgepapp og tyll! Og klistremerket som såvidt kommer til syne her er et eldgammelt Disney klistremerke som dukke opp innerst i kjelleren her for ei tid tilbake ;)

Dagene går jevnt og trutt og det er heligvis lenge igjen til ferien min er over. Hvor genialt er ikke det?! Trenger iallefall mange mange dager på å klare å få montert alt av skap og hyller en sprang opp å kjøpte på Ikea her om dagen! Jeg hater å montere slike herk!!
Ikke kan jeg det. Gjør alltid feil...og blir skikkelig forbanna om jeg begynner å plages!
Har fått opp ett skap nå, og går herved inn i smiske modus for å få gubben til å ta resten ;)
Men jeg er glad alt er i hus iallefall.
Skal nok få alt på plass med tid og stunder.

Livet har også vist si brutale virkelighet idag.
Casper si oldemor døde idag. Ho blei 103 år gammel, og var ei staut og flott dame.
Sprek som dagen var lang. Ikke en eneste lungebetennelse har klart å ta knekken på henne gjennom tidene. Ho drakk cola til maten og prata om vær og vind med sitt lure smil på lur. Frisk og rask, men hørte ingenting. Ikke det at det brydde ho. Ho hadde nemlig hørt nok gjennom årene ho.. :)
Sovna stille inn i dag da ho tok middags kvilen sin.
Tenk å få lov å leve så mange gode år...♥


6 kommentarer:

Heidi sa...

Super super flot og er vild med din blomst du har lavet ;o)

Anne Bente sa...

ejjjjjjj hvor er den bare flot, og det billede er bare herlig.

Karin sa...

What a great LO. I really love it.

Monicas Univers sa...

For en herlig LO! Og så utrolig koselig tradisjon da.. ♥

Kristin Langnes sa...

Utrolig lekker LO, fantastisk bilde!

Leni sa...

Absolutt herlig.. Nydelig bilde, og fortryllende, lekende og herlig fargebruk...

 

blogger templates | Make Money Online