tirsdag 3. november 2009

3ndypapir førjuls bidrag!


Som jeg koser meg med disse herlige 3ndypapir arkene!!
Er igang med et prosjekt som er såpass at jeg ikke helt vet om jeg kommer til å fullføre det.
Det innebærer disse arka, masse arbeid og forhåpentligvis ei hyggelig førjulstid ;)
Say no more, kommer nok tilbake til det her i bloggen etterhvert!

Om du vil ta en nærmere titt på LO`en her er det bare å besøke 3ndypapir bloggen.

Jeg håper jeg aldri noen gang blir blind.
Og ja, jeg ser jeg hopper fra ene ytterpunktet til det andre her, men du verden så grusomt det må være?!
Jeg har i en alder av 32 år pådratt meg min første uskyldige øyebetennelse :)
Går rundt i ei slags tåke og famler i blinde.
Salven gjorde imidlertid susen så imårra er det back to normal!
.

5 kommentarer:

Aquarell sa...

Digger den LOen din, den er så kul! Soppen var bare såååå søt! Blir spennende å se nye prosjekter fra deg fremover, liker stilen din.
God bedring til deg, øyebetennelse er ikke noe morsomt!

Mokka sa...

Så stilig LO!!

Huff, øyebetennelse ja. Kidsa i huset har nettopp fått det, håper jeg berger.

Pia sa...

Kul LO, tøft med den soppen! God bedring!

Siv Anne sa...

Denne var bare utrolig flott, så flott stemning i den.
Herlig sopp

Sylvia sa...

For en herlig LO, både søt og tøff på en gang. Den soppen var jo bare kjempesøt.

 

blogger templates | Make Money Online