søndag 25. april 2010

Skissedilla # 57

Det er søndag idag tid for ny skisse hos Skissedilla!
Denne gang er det HegeAL som har laga ei suuuper skisse. 
Og her er mitt bidrag!


Dessuten Hege...det var stas å lese i bloggen din at dere hadde 
ett minutt stillhet i anledning mitt fravær hos Lula.
Men tror jeg dere? Nope ;) Du og Lula -stille- i ett minutt? Never..

Iallefall. LO`en over er laga med tanke ulike hendelser rundt meg den siste tida. 
Tenker først og fremst på Kvien familien og den grusomme brann ulykka.
Slikt setter spor. Og slikt får en til å se ting i et helt annet perspektiv.
En vet heldigvis ikke hva morgendagen bringer.

 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin, Carrin.

Anonym sa...

denne var bare såååå fin, og veldig "deg" :-)

Synnøve sa...

Kjempekul LO! Likte veldig godt de rosa detaljene, sprita opp det hele.
Fikk lyst å scrappe nå, kanskje jeg må slenge meg på ukas skisse;)
Klem

Hege sa...

Denne var utrolig lekker! Flotte detaljer, kult oppsett og nydelig fargebruk. Har veldig sans for stilen din! Takk for inspirasjonen.

Ha en fin dag!

Lene - Nabon sa...

den der er bare sååååå fin! Digger stilen din og er så glad for at du ble med på dilla!

Jammen et bra tilskudd!!!

Takk for inspirasjon!

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig LO! Stilig med tekststripene og lekkert med de ulike fargene!

Store og små sa...

Åh, nå fikk jeg tårer i øynene.
Disse ukene har vært beintøffe, og det er vanskelig å la hverdagen gå sin gang... Men man vet jo at den må det.

Nydelig LO om et sårt, reflektert og alt for nært tema.

Jeg har ikke klart å scrappe noe de siste ukene, men kanskje det hadde vært greit å komme igang igjen.

God helg til deg og dine!

 

blogger templates | Make Money Online