søndag 8. mai 2011

111

Idag er skisse nr 111 ute hos Skissedilla.
111 faktisk.
Jeg har en ting for like tall jeg, og denne blogposten hadde forresten vært komplett om jeg hadde lagt ved bilde av speedometeret mitt på bilen som en gang viste 222 222 km. Antall kjørte km ikke km i timen...jeg er DEN pingla i trafikken så det ville vært blank LØGN om jeg påsto noe sånt :)
Men det bildet har jeg ikke lenger..

Uansett; her er mitt bidrag.
Til skisse nr 111
;)
Bildene er av tre av tanteungene mine.

Blomstene har jeg stempla med disse stemplene fra BoBunny.
Fås kjøpt HER om du vil.

Og en ting til.
Jeg blir så glad for alle fine kommentarer fra dere. De betyr masse masse! Jeg er enormt dårlig på å kommentere selv, og lover å ta meg selv i nakken her. Flere av kommentarene jeg får dreier seg ofte om de sorte splattene på LO`ene mine. Det er ikke så masse hokus pokus rundt de. Ikke noe jeg bruker masse tid på. Men rett og slett enkle brushes jeg har printa ut på hvit kartong. Jeg kan gjerne dele en med dere nå om dere ønsker. Det eneste dere trenger å gjøre er å lagre bildet å printe det ut.


Sånn ser den ut.

Og sånn ser LO`en jeg brukte den på ut.

Okay, ha en fortsatt fin søndagskveld og ei fin fin ny uke!

 

7 kommentarer:

Monica sa...

111 er ikke verst. 222 er heller ikke verst. Bare ganske ille (fort) ;) Kjempestilig LO. Likte splashen også. Både brushen og LOen :) KLÆM

Carrin sa...

Neiiii....det var jo antall km Monica! Grøss og gru -det må jeg inn å rette opp i altså. Ellers har jeg purken på døra :/

Brit Sviggum sa...

He he, ja godt du rettet på det, Carrin :))))
Kjempefin LO som vanlig fra deg. De der blomsterstemplene var jo kjempesøte. Slike har jeg også lyst på :) Synes skya også var så fin! Takk for splashen ;) Må prøve den en gang :)
Ha en fin uke, Carrin.
KLEM

Aquarell sa...

Kjempestilig LO!
Og takk for splashen, den må prøves!:)

boweiz sa...

This is really good information. You have done an excellent job of research and writing.

Tone K. sa...

Så kul !!
Tusen takk for "splæsjen" :o)
Den er nå lagret.
Knalltøff LO...den splæsjen kunne jo ikke passet bedre ! :o)

Miss Blue sa...

TRes belle page encore une fois

Bonne journée

 

blogger templates | Make Money Online