søndag 3. oktober 2010

Skissedilla # 80 og Mnd Sponsor!

Vi i Skissedilla har vært så heldig å bli sponset av Jenni Bowlin denne måneden. Vi har boltra oss i herlige kit og slenger du deg med på skissa har du muligheten til å gjøre akkurat det samme :)

 Her er mitt bidrag til skissa som er laget av superdyktige Nabon denne gang!
Meg og Norun som koser oss maks på årets Døgnvill festival.

Liten vits i å prøve å lese det jeg har skrevet med hvit skrift. Det er bare babbel. Doktorskrift som vi så populært kalte det i mine yngre dager -før en lærte seg å skrive.
Jeg hadde imidlertid planer om å skrive noe vettig her altså, men det skar seg allerede ved første ord....så da bare krota jeg ned noen lugubre tegn isteden.


Nå står det vedhugging på agendaen!
Ha en fortsatt flotters søndag alle sammen :)

 

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Skikkelig diggbar LO atter en gang!
Røff og tøff, og kul red. av bildet.
Syns den legeskrifta var stilig jeg;)
Ha en looovely sunday.
Klem

Aquarell sa...

Kjempestilig LO! :)

Livert sa...

Utrolig kul LO altså.

Lene - Nabon sa...

godt du oppklarte det med skrifta, jeg fikk det ikke til å bli noe som helst...trodde du hadde skrevet på dialekt eller et annet språk...haha

Digger Loen din!

Ellen sa...

Åh denne likte jeg! Misten, bildene, det gule og mintfargen med sorte prikker. Lekkert med den hvite skriften, digger håndskrift på layouter. Takk for at du valgte min til dille # 79!

 

blogger templates | Make Money Online