mandag 18. oktober 2010

TV kveld og Dilla LO!

Laina opp foran TV og klar for både 71gr. nord og Ungkarskvinnen!
Mandag er plutselig blitt DEN tv dagen her i heimen...iallefall for meg. Gubben er lite interessert i Ungkarskvinnen iallefall. Forstå det den som kan. Jeg prøver stadig å friste med fænsy oppdateringer fra kjellerstua som "Nå deler ho ut rosene!!!" eller "Kom å se!!!  Det er en av frierne som har dame hjemme!!!" eller "INGE. Ho har likens støvletter som meg!!" eller "Roberto er smellvakker! Kom å se!"
Men nei....finnes ikke interessert?!

Jaja, se så koselig jeg har det da iallefall! Stearinlys og fyr i ovn. Og legg merke til at jeg ser på Dagsrevyen på bilde nr 2! Måtte bare få det med for å veie opp om Ungkarskvinnen...og nevner ikke med et ord at det var fullstendig tilfeldig at Dagsrevyen stod på da bildet blei tatt!




Eller er det klart for nye skisse ute hos Skissedilla. Denne gang er det Nabon som har laga skissa, og vi håper igjen på mange flotte bidrag denne uka!!!


Her er mitt bidrag. Casper sin første skoledag. En dag han hadde grudd seg sååå til stakkar!! Ville slett ikke begynne på skolen. Det er imidlertid godt å vite at det går bra den dag idag. Han stortrives tiltross for at han er alene gutt i klassen. Virkelig stortrives! Og du verden så godt det er å vite akkurat det..

Vi snakkes! Må få med meg litt Kjærlighet, før resten av TV kvelden braker løs. JAKTEN på kjærligheten for ordens skyld. :)


3 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Kjempefin LO, Carrin!!! Så stilig det var med fargene som matchet bildet så fint! Og så må jeg bare si igjen at du har en utrolig flott håndskrift :)
Jeg sitter klar foran TV`n jeg også. Ser nå på 4-stjernes reise mens jeg trykker vilt på pcen og venter på 71gr.nord og Ungkarskvinnen jeg også. Har en mann som ikke interesserer seg for ungkarskvinnen heller....... Men da de plutselig dukket opp i Istanbul (som han er oppvokst i), ble han VELDIG interessert :)
Kos deg med TV-kvelden.
Klem Brit

Siv Anne sa...

Herlig å lese det du har skrevet her :)
Kos deg med tv-tittingen

Kjempeflott 1.skoledag side

Tone K. sa...

Herlig side med et herlig bilde !! :o)
Ser litt spent ut der ja :o)

God helg !

 

blogger templates | Make Money Online