onsdag 27. juni 2007



Kanskje på tide med noen ord i bloggen, for nå er det lenge siden sist! Ei uke igjen på jobb nå før ferien ENDELIG intreffer! Avspaserer imårra og det skal bli godt med ei lang helg. Kjenner et enormt behov for ferie nå. Ikke det at det er hektiske dager eller mye å gjøre, men hodet er i feriemodus nå. Er ikke mentalt innstilt på å jobbe nå som skalen har tatt ferie.

(Er egentlig lærer.........sukk........hva gjør jeg i en barnehage nå da??)

Jaja, har blitt lite tid til scrapping de siste dagene. Har egentlig en drøss av tid til det, i og med at Casper alltid legger seg etter barne-tv og jeg er rimelig våken på kvelds/ nattestid, nå som sola er oppe døgnet rundt... Men gu så deilig det er å bare sitte med beina på bordet å se på tv, og slett ikke tenke i det hele tatt!

Litt scrapping har det likevell blitt for jeg er blitt ferdig med jubileumskonkurransen på papirloftet. JIPPI!! En suveren premie.....blir verdens lykkeligste om jeg stikker av med den!

*lov å drømme*

Legger ved en LO jeg laga etter ei utfordring av Kathrine!

Ha en fin dag!!

4 kommentarer:

_Kine sa...

Denne lo'en er rett og slett lekker! Nyt langhelgen din :D

Heidi sa...

WOW...den layouten var RÅÅÅÅÅ!!!!!

Nyt langhelgen din!!!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Wow for en kanonstilig LO du har laget :) Denne bare digget jeg, og en sånn herlig frisk farge :)

Ania sa...

*fnis* lov å drømme ja! Og LO*ene dine er så digge og kule så hvem vet!! Digger denne rått iallefall!! :D

 

blogger templates | Make Money Online