onsdag 13. juni 2007

Stiftemaskin selges- BILLIG!!

Jeg som trodde jeg ikke kom til å få tid til noe scrapping denne uka, pga foreldresamtaler osv osv. MEN når en er så enormt blond, og hiver innpå ei halv kanne kaffe på disse foreldresamtalene utover kveldene, ja da kan en vel ikke akkurat regne med å få sove på natta heller!! Smart Carrin...
Iallefall; proppfull av koffein gikk jeg igang med en LO igår kveld. Klokka 2 inatt hadde jeg fått gjort to stykk ferdig! Bra?
Kunne sikkert holdt på enda lenger for den kaffen -den var sterk! Midt uti den andre LOèn fant jeg ut at det var lenge siden jeg hadde brukt stiftemaskin på LOène mine! Fant den fram og skulle til å åpne den for å nå inn på midten av LOèn , men "PLONK" sa det, og er rivernde smerte fòr gjennom fingeren (overdriver litt nå ja, men litt ont var det!!).
Til helvete ned hele stiftemaskinen. Jeg skulle ikke ha fått ut stiften!
Så rop ut dersom du trenger den!

LOène kan forøvrig sees på scraphaugens sider!
Link finner du nede her på sida!
(og jeg blir kjempeglad for kommentarer!)

1 kommentar:

Ania sa...

Auda *comfort* :)

 

blogger templates | Make Money Online