søndag 17. juni 2007

Love, love, love!!!


Love is all you need, heter det visst! Og det skal jammen være sikkert og visst!! For dere alle andre så er vel egentlig love, elsie gammelt nytt igrunn, men for lille meg langt oppi nord, tar det litt ekstra lang tid før pakkene endelig ligger i postkassa!!! Men du verden noe så nydelig...
Nå vil jeg bare scrappe scrappe og scrappe litt til!
Bestillte ei solid ladning av love, elsie fra papirloftet og nå tror jeg faktisk jeg har nok scrappeutstyr for ei stund. Inge ble litt snurt i og med at vi hadde bestemt oss for å spare mest mulig til oppussing av hus, og så renner jeg opp å svir bankkortet like etterpå....
Unnskyld!
Har scrappet et par LOèr med love, elsie og skal laste de opp så snart jeg klarer å legge fra meg alt dette vidunderlige her!!
En fortsatt fin dag folkens!!

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online