lørdag 11. juni 2011

Deilige sommerdager!

Klokka er halv to på natta.
Jeg har akkurat vært ute å hengt ut klær.
Satt litt på verandaen og tok bilder av himmelen og sola.
Før jeg gikk inn.
Og vurderte å legge ut himmel og solbilder på Facebook.
Men nei...Facebook er nok overloadet av disse bilene om dagen, fra halvgale nordlendinger som desperat vil dele si begeistring over varme dager og sol meg her og der.

Vi er sånn.
Men vi er grei likevel.



Sånn.
 Det var min dose sol og varme bilder.
Casper i iskalde vannstråler fra plen vanneren som spruter fra høyre til venstre.
(den har helt sikkert et navn, men hvem går vel rundt og husker noe sånt..)

Jeg husker iallefall veldig lite for tida!
Ei natt våkna jeg klokka 4 og lurte på om jeg hadde huska å skrive info til foreldrene til førskoledagen.
Jeg kom på ca klokka halv 5 at nei, det hadde jeg ikke huska.
Stilte klokka på 6 for å gjøre infoen da, men huska ikke hvorfor jeg hadde stilt klokka da den ringte...så sov isteden til klokka 7.

Ja, det er hektisk!
Enhver lærer vet det i disse dager.
Jeg har ikke tid til å gjøre så masse annet enn jobb om dagen.
Men ny banner -ja DET bare MÅTTE jeg lage her forleden.
Ja, den bærer preg av litt hastverk den og kanskje.
Men forandring fryder jo alltid såeh..


Denne LO`en var til forrige ukes Skissedilla.
Ny skisse kommer imorgen.
Følg med :)

Nå skal jeg ut på verandaen å ta flere himmelbilder.
Natta!

 

3 kommentarer:

Yasmin sa...

Så deilig at dere har flott vær... Håper været holder seg til jeg og familien skal til Sortland i sommer! :)

Digger Lo'n din.. Du og Hege er herlige på bildet! :)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! :)
Sommeren er her i nord, ja, håper bare den blir her leeeeeenge... :)
Ungene mine koser seg også med å leke i vannsprederen (som sikkert var ordet du lette etter ;) i sommervarmen.
Ha en fortsatt fin pinsehelg.

Elisabeth Helland sa...

aaah, sånne herlige bilder og dager er da bare gull verdt!!
lekkersmekker LO også forresten..fargene her er jo til å bli glad i, og knappeblomstene var digg-digg.....
-ha en fin fin søndag videre

 

blogger templates | Make Money Online