onsdag 8. oktober 2008

Class 5 Top Desiner

Mitt bidrag til class 5 i Top Desiner Bad Girls. Tema var farger denne gang!!! Og jeg var vel ikke direkte skuffet i den sammenheng....;) Bildene til denne LO`en blei tatt igår kveld, og jeg hadde vel egentlig planer om å få til noen søøøte portrett bilder av sjarmøren, men den gang ei...han ville noe helt annet. Iallefall så vet jeg nå at han kan stå på hodet -samtidig som at han har et halsepastill i munnen!! Tenke seg det?! Blir nok Norske talenter på gutten til neste år...


Men nå har jeg ikke tid til å skrive mer...en tildels skrensete biltur på vei til jobb idag, på en frostbelagt vei -minner meg på at vinterdekkene muligens skulle vært en helt annen plass enn opp under taket i garasjen...

Wish me luck!

6 kommentarer:

Lula sa...

HI HI HI. Jeg koser meg hver gang du har skrevet noe nytt i bloggen din:)) Jeg elsker humoren din og måten du skriver på, HERRRLIG!!

Nydelig LO, harmonisk og knæsje farger! Håper du går videre, krysser alt jeg har her;)

HegeAL sa...

Noe så innmari kul LO!! Og sånne bilder har jeg mange av selv *dåner* ... Håper du går videre her!

Anne Bente sa...

total lækker lo, og i de mest herlige farver altså.

Norunn sa...

Denne var bare rålekker! du har en utrolig herlig scrappestil!

{ Kristina } sa...

Kjempestilig! :) Digger de rundingene med revet kant.

Hege sa...

:) Gjett om jeg kjenner igjen forsøket på å få DET virkelige søte portrettet. Passer aldri når det passer meg. Digger fargene på LOen. Blir alltid så glad av å se på dine fargeglade LOer.

Håper du har en fin helg Carrin.

Klem

 

blogger templates | Make Money Online