torsdag 2. oktober 2008

Hurra hurra!!

Verdens beste pappa fyller år idag!!! Hurra!! Vi rakk nesten alt jeg og Casper før bursdagsbarnet kom fra jobb...nesten alt. Hør her. Etter endt kursdag SPRANG jeg (og det er slett ikke no dagligdags syn altså) ned til bilden som var parkert aaaalt for langt unna sida jeg var aaaaalt for seint ute imårrest...videre bar det ned på bakeriet hvor det heldigvis hadde èn stk mandelbunn igjen, hjem for å hive mandelbunnen i kjøleskap, til barnehagen for å hente Casper, tilbake til forelesningshallen for å hente en glemt laptop, på butikken, hjem igjen, pynte kaka mens en lager middag og DER -var Inge hjemme. 1,5 time etter min alt for sjeldne løpetur, som jeg gjerne har en mistanke om vil merkes godt i beina imorgen...

...men vi glemte å kjøpe bursdagsgaven...
Jeg hadde hele tida en følelse av at det var ett eller annet....daaaaarn!
Jaja, den kommer imårra, jeg lover!

Gratulerer så masse med dagen kjære Inge. Du er best!

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online