onsdag 1. oktober 2008

LSS

Så gikk jeg sannelig videre i LSS på minneriket med denne LO`en!! Herlig herlig..og jeg er kjempeglad for det! Er det noe minneriket er god på så er det oppgaver ikke bare litt utenom det vanlige -men i en helt egen klasse, og neste oppgave er virkelig en brain-killer for min del... Takk og pris for høstferie sier jeg bare...jeg MÅÅÅ finne på noe her altså!


Eller er det travle dager på jobb...rekker ingenting om dagen føles det som! Vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på planlegging av diverse, planer, foreldremøter, men HELDIGVIS er det kun en overgangsperiode da!

Men nå skal det grubles videre her!!! ;)

Og ja!
Et spm...
Det er ikke farlig å svelge en gummimark på 5-6 cm....altså en mark i ordentlig gummi?
Nei, det er ikke jeg som har gjort det :) Men en litt for godterilysten Casper som tok en "shit la gå, vi later som at det er godteri..." og heiv innpå.....

Unger!

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhh, denne var jo bare utrolig cool, og ja de kære børn, hvad de finder på :)

Norunn sa...

He he he....snopelysten kan være sterk å motstå til tider.

NOk en herrrlig LO!

ML sa...

Nydelig LO med artige detaljer!

forøvrig også en flott blogg du har laget!

 

blogger templates | Make Money Online