onsdag 23. februar 2011

På en helt vanlig onsdag

...etter en helt vanlig arbeidsdag, kjørte jeg hjem fra jobb i min helt vanlige grønne Subaru Legazy, med samtlige av sine helt vanlige rustflekker fint dandert nederst. Ved avkjøringa plukker jeg opp posten, og finner dette nedi!!!!! 


Snille Nora. Snille snille Nora!!
Tusen tusen takk for verdens flotteste gave på en helt vanlig onsdag!




Jeg hadde ingenting av dette fra før av, og er virkelig overveldet over gavmildheten her. 
Tusen takk!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig koselig da!!! Masse flott du har fått. :)

Synnøve sa...

O`LYKKE!!!
Det er sååå kjekt med pakke i posten;)
Masse glede her ser jeg, kos deg!
Klem

Annette sa...

Sikken da en rigtig lækker pakke du har modtaget der.

God weekend,

Caroline sa...

Ooh, snadderpakke :D .. tuuusen takk for link til überkule monster :D :D

 

blogger templates | Make Money Online