søndag 13. februar 2011

Skissedilla # 99

Ja, bare ei uke til # 100 nå hos Skissedilla.
Anbefaler samtlige til å få med seg neste ukes happening der i gården ja :)

Denne uka har jeg klint til med en kjærleiks LO. 
(Tok den på nynorsk for å være kul ;)
Jeg er ikke flink på slike LO`er altså, men det er slett ikke pga at jeg er usedvanlige lite engasjert, romantisk eller glad i gubben. Niks! Er glad i han altså. Romantisk? Neeeeh... Engasjert? Joooooh, er jo det.
MEN får sjelden lov å legge ut bilder av han.
Denne gang har jeg gitt jamt f....i akkurat det.


Fikk røde roser til dagen idag! ♥
Så skjønne!
Herlige guttene mine. Hva skulle en gjort uten disse?



JA! Det må jeg jo vise dere.
Jeg var i avisa her om dagen. Forfulgt av paparazzier dagen lang jeg...
Slitsomt altså.


Ja, det var igrunn alt jeg hadde å komme med.
Svært lite vettig ja, men men...




6 kommentarer:

Synnøve sa...

He he, ja det høres slitsomt ut ;)
Skikkelig fiiin LO og LOVE is in the air;)
Haa en fin kveld,
klem

Heidi sa...

En ting er sikkert og det er at du også får det romatiske til å bli kult!!!!
Hjertene...har du stemplet de selv??
Ha en suveren uke.

klem

Yasmin sa...

Herlig lo igjen fra deg! :) jeg synes det er så moro å lage sånne kjærlighets lo'er.. Synes du fikset looooove lo kjempe bra jeg! :) Gleder meg til skisse 100 hos dere! :)

Anonym sa...

Hej vännen!

Nu var det ett tag sen jag kikade in hos dig. Har varit borta ganska länge då jag har haft det väldigt tungt. Men nu hoppas jag att jag ska stanna ett tag! =)

Otroligt mycket snyggt du gjort i vanlig ordning. Alltid lika roligt att kika in hos dig, jag blir så inspirerad att genast sätta mig å pyssla. Du är grym! ;)

Ha nu en riktigt trevlig Lördag, kramar Ulrica

Tone K. sa...

OI....så kul ny banner du har fått....råtøff !! Grattis ! :o)

Og kjendis er du jo også jo :o)

Nydelig bilde av deg og sønnen din...skikkelig go`og gla`bilde det der :o)

Herlig LO også.....artig med alle hjertene rundt på siden.

Ønsker deg en god helg ! :o)

Anonym sa...

Så flott LO! Jeg har det mønsterarket liggende, og enda ikke fått brukt det. Ser jo inspirasjon her! :D

 

blogger templates | Make Money Online