søndag 20. februar 2011

Stor dag på Skissedilla!

Jepp, idag feires det med brask og bram! Skisse nr 100 er et faktum :)
Det er en fornøyelse å være med på et team som dette. Og en fornøyelse å se den enorme responsen på skissene våre -uke etter uke!

Anbefaler samtlige å stikke innom Skissedilla å se forandringene som er gjort. Ny header er på plass, og nye bilder fra vår aller beste vinkel er servert.

Vi kjører også en helt egen vri ved denne jubileums uka.
Denne gang kan dere nemlig velge fritt blant samtlige skisser vi har laga til nå.
Jeg valgte meg denne skissa.


Og her er resultatet.
Bildet er fra HegeAL sin 30 års dag.
Hege sin lillebror, Lula, meg og......er det Mari?
Hehe, uansett. Ei enormt morsom helg i Meråker!


Tilslutt har jeg gjort noen forandringer her inne også.
På tide med nye header, nå som det går mot lys og varme igjen :)
Jeg hadde planer om å lage en lys og varm en ja...men endte opp med denne.
Jaja.

2 kommentarer:

HegeAL sa...

Haha..ler mæ i hjel av det bildet!! Snakk om å være søskene linselus meg og brodern *dåner* OG jepp...Mari i hjørnet *lol*

Heidi sa...

Kanonflott layout!!! Blir en "vanskelig" uke for meg dette...hvordan i alle dager skal jeg klare å velge en skisse da...he, he...

Headeren din ble flott!! Skulle laget meg en jeg også, men eier ikke kreativitet på det området :(

 

blogger templates | Make Money Online