søndag 27. februar 2011

Skissedilla # 101

Ny skisse er ute hos Skissedilla.
Skisse nr 101 er denne gang laget av dyktige Lene!
Ellers er det fortsatt noen timer igjen før fristen til jubileumskissa går ut. Bare å hive seg til med andre ord :)

Her er mi løsning på skissa.
Casper og mamma. Bildet er tatt på julaften rett før vi går igang med åpninga!


Kommentarer er alltid hyggelig!
I det siste har mange kommentareren gått på hvordan jeg får til disse sorte splattene mine.
Så det må jeg jo svare på!

Splattene er Hambly sine og ser slik ut.

Er slett ikke meg som er en mester på mist og den slags..
De kan kjøpes her.
Uten tvil den beste rub ons som finnes. Veldig lett å overføre og gir skarpe kontraster!

Ha en fortsatt fin søndag og ei enda finere ny uke!
Jeg teller dager til vinterferie.
Ei uke igjen nå :)

 

8 kommentarer:

Anonym sa...

For en utrolig flott LO! Falt helt for de gule detaljene. Blomstene var kjempesøte. Og jeg ser igjen hvor utrolig irriterende det rett og slett er at norske butikker har så dårlig utvalg av hambly-produkter.

Brit Sviggum sa...

For en herlig LO dette er :) Nydelig med de gule blomstene. Og bildet var så koselig!!! Carrin, så fint det hadde blitt på bloggen din da! For en stilig header! Så flink du er :)
Ha en fortsatt fin kveld. Nå skal jeg scrappe litt :)
Klem Brit

Hege sa...

Nydelig LO! Kjempefint med de gule detaljene.

Heidi sa...

Nydelig layout..jeg er vel en av de som har studert "splattene" dine...og må si jeg ble helt satt ut da jeg leste det var rub-ons..he, he, he...dette produktet har i allefall gått meg forbi... Vel like imponert er jeg uansett!!!
(Hvor kan jeg få tak i disse splattene da?? Noen tips?) Ha en flott uke, klem

Heidi sa...

Så svaret om hvor de var å finne.... Er du fornøyd med denne butikken??

Siv Anne sa...

Så koselig en layout. Likte fargevalget ditt veldig godt. Spesielt siden d er et bilde tatt på i jula.

Herlig med de splattene, viste ikke at de fantes for salg

Elisabeth Helland sa...

bildet er jo verdt sin vekt i gull og enda mer til, og sammen med LO'en som du har laga her, er det jo uvurderlig verdifullt! utrolig lekkert hele sulamitten....digger "!splattene"!

gudrun sa...

hærlig LO :) :)

 

blogger templates | Make Money Online